här delar jag tankar, förmedlar nyheter och ger dig tips, råd och inblick i min jobb som personlig tränare

torsdag 10 april 2014

Visst finns det intresse för en träningsbootcamp i Oslo därute?

Hej.

Påsken är snart över oss och lika fort förbi. I veckorna som kommer tänkte jag arrangera  en fantastisk effektiv, kul och givande träningsgrupp (populärt ofta kallat bootcamp). 1 gång /vecka från 5/5 via 4 gånger fram till och med sista pass måndag tisdag 9/6. Alltid utomhus i vackert vårväder! Totalt 6 träningspass, 1 timme på kvällstid- ingen bindning, eller förpliktelser - jag står för planläggning, utrustning och upplägg.  Du äter bara maten din, tar på dig skorna och möter upp med fokus inställt på att komma i form till sommaren!

Jag spikar konceptet under påskhelgen, men du kan räkna med GRATIS kroppsanalys vid uppstart och efter avslutning. Bara dessa har ett värde på 900,-. Fysiska tester vid start och avslutning får du också! Ett inspirerande pass som passar för alla målgrupper, som du kan göra med arbetskollegor, vänner, eller bara som en individ i min grupp. Du får också förslag till egenträning medan 7 veckors perioden löper fram
Du undrar säkert över pris? Jag skriver inget om det innan jag pratat med min arbetsgivare, men det blir en rimlig affär, trust me!

Nu vill jag bara höra om du är intresserad och kunde tänkt dig detta?
Intresse anmäls på telefon 480 37 970 till mig, eller på e-post marcusellos@hotmail.com eller marcus@fitfactory.no

Du får följande:

Økt 1: 5/5 kl 19:00
Økt 2 12/5 kl 19:00
Økt 3 19/5 kl 19:00
Økt 4: 26/5 kl 19:00
Økt 5: 2/6 kl 19:00
Økt 6: 10/6 kl 19:00

Kommentera gärna i fältet under, och dela med dina vänner och kollegor!

Med pigg och utvilad instruktör! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar