här delar jag tankar, förmedlar nyheter och ger dig tips, råd och inblick i min jobb som personlig tränare

onsdag 5 september 2012

Några fina länktips

Jag har legat i nedbäddad med en plötslig och överraskande förkylning sista dagarna. En utmärkt anledning för mig att uppdatera bloggen kan tyckas. Men jag har hellre läst på om träning. Nyckelorden har varit hypertrofi, triggerpunkter, excentrisk träning, rörlighetsträning och olika dieter (fy!) vägda mot varandra.

Så jag ska vara lat och ge dig några tips på bra träningslänkar:


Världens ''mysigaste'' morgonsprograms träningsguru skriver blogg.

Fitnessbloggen är både underhållande och lärorik om man kan sila riktigt.

Här forskar dom ju på träning, så.... gratis föreläsningar också. Så stick upp och lyssna en gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar