här delar jag tankar, förmedlar nyheter och ger dig tips, råd och inblick i min jobb som personlig tränare

söndag 9 september 2012

Dagens boktips

Helg är bra tid för att läsa och uppdatera sig på viktiga saker. Utveckla sina förmågor och växa som individ.

Vet att jag är sent ute....Men denna är nu beställd. På engelska. Underhållande och lärorik har jag hört från andra.

Bok nr 2 ligger på bordet framför mig precis som jag hör Hellström slakta patetisk supermat på TV.
Tack för det Hellström!
Boken var det ja.....

Lärorik för alla som önskar att nå ett mål. Idrottsman, företagsledare, motionär,  sjukpensionär, drömmare, rockstjärna och kanske också dig?

Känner du til definitionen av ordet tränng? Att arbeta systematisk, målriktat och regelmässigt över en längre tidsperiod. Tränar du verkligen mot det du försöker uppnå, eller surrar du runt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar