här delar jag tankar, förmedlar nyheter och ger dig tips, råd och inblick i min jobb som personlig tränare

torsdag 11 september 2014

Fick en mail av en kund!

Har du dagar på jobbet där du känner att du inte gör någon skillnad? Spelar ju ingen roll om den kunden får internet idag eller i morgon? Eller oavsett hur mycket jag jobbar och sliter så gör det varken från eller till? Mailboxen ar alltid full.... De två sista dagarna har jag fått två påminnelser om att vi i vår jobb som privattränare absolut är med och påverkar (rättleder) individer mot sina, fina, härliga mål!

Allt handlar om att hamna i riktigt modus och vilja något. Då kan det bli så här bra, som nedanstående mail:

Hei.
Hadde planer om å starte trening på Fit Factory i slutten av september. Er lange travle dager på jobb, utfordring å få "plass" til allt. Må derfor utsette noen uker.
Men trener ditt program på Skullerud Sportsenter.
Er et OK senter. Også testet der, vekt, O2 o.s.v. - tilbakemeldingen var som en toppidretskvinne.
 
Eller bilden jag fick fra ferie i Disneyland på Instagram häromdagen med texten:
 
Ikke den dummeste løperunden det her! Takk Marcus og fitfactory som sørger for at jeg holder meg i form selv i Disneyland!

 
 
 Da er min jobb veldig morsom og meningsfull, takk for at jeg får bidra!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar