här delar jag tankar, förmedlar nyheter och ger dig tips, råd och inblick i min jobb som personlig tränare

onsdag 21 maj 2014

Irenes träning- vecka 4 av 5

Jag märker att Irene har blivit starkare i allt vi gör på träning. Trots att jag bara ser henne 1-2 gånger i veckan. Men hon lägger också ner en insats på löpningen varje vecka. Kosten har jag lovat att hålla mellan henne och mig.
Till helgen springer hon I FORM-løpet. Jag har mer tro på henne där än vad hon själv har!
Läs hennes egna ord- om en vecka är vi i mål och då redovisar jag hennes kroppsanalys och styrkeresultat. Lycka till på lördag Irene!

Da er 4 av 5 uker gjennomført og stølheten sitter godt i etter periodens hardeste økt for 2 dager siden. Og hardest var denne økten fordi jeg rett og slett klarer mer enn jeg gjorde i starten. Det merkes både på teknikk og antall kg på stangen. Gøy å se at det går fremover. Nå er det bare 3 dager igjen til løp på 5 km. Har endret målet fra under 30 min til under 34 min, da jeg ser at det kan bli utfordrende å klare det fortere med den formen jeg har nå. Men jeg skal gi jernet og kanskje jeg blir overrasket i mål. :)



Nu ska jag se detta programmet på SVT där programledaren testar olika sorters träning. Idag i första programmet bodybuilding. Välkommen in i en värld av narcissism.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar