här delar jag tankar, förmedlar nyheter och ger dig tips, råd och inblick i min jobb som personlig tränare

fredag 17 augusti 2012

Melkesyrefabrikken Oslo- vad är det?

Er på spännande kurs i helgen. På fetaste Frogner ligger Melkesyrefabrikken. De er en av Elixias allra nyaste samarbetspartners. Så idag har jag cyklat med Knut Asle Arvesen- etappvinnare i både Tour de France och Giro'd Italia och lyssnat på föredrag av Guro Strøm Solli. I morgon ska bröderna Aukland ta oss med ut i Frognerparken för träning.

Melkesyrefabrikken är ett testlab för den växande skaran motionärer som ska springa, cykla eller skidra sig genom Birken eller andra konditionsmässiga utmaningar. De har allt av testutrustning som vi inte har och som Elixiamedlem har du naturligtvis rabatt på en test av din syreupptagningsförmåga. Är du min kund? Ja då har du ännu mer rabatt! Efter denna givande (delvis repetitiva) helgen är jag ännu mer uppdaterad på konditionsträning. Nåt som jag hoppas dela framöver! För det är dags att börja träna till Birken på ski eller Vasaloppet nu!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar