här delar jag tankar, förmedlar nyheter och ger dig tips, råd och inblick i min jobb som personlig tränare

onsdag 25 augusti 2010

Välkommen, då är jag igång!

Hejsan.

Tänkte i mitt första inlägg berätta lite mer om bakgrunden till bloggen.
Varför? Vad hittar du här? Och vad får du leta vidare efter på andra platser?

Först av allt hoppas jag att jag innehar en förnuftig inställning till mitt skrivande. Detta är INTE en blogg där jag ska framhäva mig själv eller berätta om alla mina träningspass. Ej heller kommer jag presentera bilder där diverse folk flexar muskler (det hittar du på Google om du söker på ''träningsblogg''/''treningsblogg'' och det känns allt för egocentrerat, ointressant och ytligt).

Jag ska försöka inse mina begränsningar och kommer således inte att ge tips om simning, dans, eller konståkning. Hoppas bidra med råd, hänvisa till forskning och kanske göra era aktiviteter eller strävan efter mål mer meningsfulla och lustbetonade, precis som jag gör på jobbet som din PT väl?

Trevlig läsning

//Marcus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar