här delar jag tankar, förmedlar nyheter och ger dig tips, råd och inblick i min jobb som personlig tränare

lördag 6 april 2013

Har du lust att testa personlig träning?

Hej.

Bor du i Oslo, och är medlem på ett grönt och fint träningcenter?
Då har du chansen att testa personlig träning tillsammans med mig på Elixia Ullevål stadion från och med måndag 8/4- tisdag 16/4*.

Varför undrar du kanske?
Orsakerna är flera.
1. Jag har just börjat 100% på Elixia Ullevål stadion och bjuder därför på några timmar.
2. Jag har födelsedag i tidsperioden och det är ju ett fint sätt att fira genom att ge något till någon annan.
3. Kan jag hjälpa, inspirera och motivera dig till framgång och måluppnåelse så är jag nöjd.
4. För att jag trivs med jobbet mitt.


Så om du har lust, så skulle jag inte tveka. TA KONTAKT!  Mitt telefonnummer är 48037970 och mail: marcusellos@hotmail.com

* med förbehåll om att tidspunkterna passar.

Så slipper du vara en idiot på gymmet:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar